Hur fan kan man?

Ursäkta språket men asså hur kan man försvara en kvinno och barn misshandlare!
hur kan man tycka att de är fel att skriva "jag bojkottar band med kvinno och barn misshandlare i! Gör du?" på sin sida? Hon har ju för f*n inte nämt något namn!!!!
Honey jag håller med dig pyskopaterna håller varandra om ryggen!
Är så arg på Dig inte svarar du heller när man skriver till dig.

Var bara tvungen och skriva av mig om de. Nu ska vi prata om något annat!


Som att jag ska dansa till nova i kväll! ska bli så jälva kul! Gälve here I come!

Jag dansa tills jag spyr och ge gärnet! jag har ju inte dansat på typ en månad (om man inte räknar med den dansen jag dansade med pappa på båten i torsdags)  Krister tycker att jag ska sjunga med dom... hmm vi får se om jag gör de eller inte...

Mina små busfrön kommer antagligen i dag med ska bli kul och träffa om igen! Träffade dom förra veckan och kollade på "det blåa huset i skogen" är dom bor nu. Fick jätte mycket kläder då med av min svägerska (brors fru).
Hon är typ minemal! Vissa kläder som hon kan ha kan inte jag ha och då är jag underviktig!
Fast jag liksom hon äter hur mycket som hälst men går inte upp. De gör lilla älskade Tess med.

Apropå lilla underbara Tess så kanske hon ska få jobb! Jag håller tummarna gullet!

Jag tänkte på han i jannez som dog tänk om de var tex Micke i MA som dog jag skulle ju gråta ögonen ur mig! Jag sörjer med er som kände han!

Puss och kram till er alla och frmför allt till Honey!
P.s Honey hade du inte redan varit "gift" då skulle jag ha friat till dig gullet! d.s

image2    <---- honey <3


Kommentarer
Postat av: Honey

Jag är ju toksingel! Fria på du!

Älskar dig!

2007-10-29 @ 18:40:10
URL: http://honeylilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0