Jag och en blogg går inge bra ihop...

Jag glömmer HELA tiden bort min blogg är de ingen som kan på minna mig typ en gång om dagen att jag har en blogg?

i torsdags så åkte familjen på krysning blev inte så mycket dans men de var inte därför vi åkte..
Smokie spelade en timme på natten de tyckte jag och många med mig var för lite! Men fy fan vilket tryck de var på dom och på folket! jag stog inte still en ända seckund!

Heja Smokie!



idag kommer mormor och morfar kul! eee nä! jo men de ska bli kul fast dom kommer att komentera vad jag har på mig!



Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela W

Haha, din stackare! jag kan göra det om du vill, har inte så mkt för mig, men det e ju bra om man kan hjälpa nån! hej svejs! :D

2008-06-30 @ 10:50:39
URL: http:// har ingen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0