Oj Jag har en blogg!

Ja alla kissar som har saknat mig jag ska berkänna en sak! Jag har glömt bort att jag har en blogg!
De är ju typ dödsstafft på de men jag hoppas ni sonar mig!


har inte så mycket att skriva om men jag ska väl hitta på de...

Jag kan skriva vilka av mina vänner som betyder mäst!!!!

Milla: du är någ den jag håller mäst av! Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig! Ditt prat om dans, killar och dina hundar. våra lååååånga telefon samtal som mamma blir GALEN på, men som jag ÄLSKAR! Min lilla älskade milla!

Honey:  Du vet att jag alltid finns här för dig! Vi har inte träffats så många gången men oj Jag föll för dig direkt! Puss på dig!

Emelie: Jag älskar dig!!!!! du är mitt allt! vad vore världen utan mrs_mellie? Ingen ting! Puss på dig min älskling!

Tess: Världens bästa tess! Du är grym på att dansa rolig att prata med och aldeles underbar!

Linda: Åh min Älskliiiiing!

Sara: Dans vännen som måste inse att hon har två ögon inacken när hon dansar till en viss orkester...

Maria: Goa lilla söta du!

Madde: beöver jag säga mer än 1,2 6,12 å 5 å 50 haha

Fia: min dans tävlare till vän som jag älskar

Linda W: Du + ja på ett dansgolv = Lyckad kväll!

De var tjejerna de nu till killarna:
Anders: Du äger på dansgolvet de är såååå kul attt dansa med dig

Chris: Ja du vad ska jag säga... du betyder mycket för mig

Jörgen: du vet mer om mig än Dom fästa av mina bästa kompisar gör annan gör. du är även min scen sittar kompis

Johan: De finns ingen bätre trummis än du!

Andreas: jag kommer ALDRIG glömma mitt första möte med dig!

Micke: Goa du!

Petter: goare kramar får man leta efter än dom man får av dig!

Och så klart hela 8 b Älskar er!!!!

morgon ska jag till brossan oc gosa med busarna! :) ska bli kul!

Nu kommer jag inte på någe mer att skriva
Ha de bra:)
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Tess

Så sööööööt du är tjejen!!!
Vi får se till å träffas snart tycker jag!!:)

2007-10-28 @ 11:42:21
URL: http://teess85.blogg.se
Postat av: Mikaela W, i din paralellklass asså..!

Hejhej Christine! Vilken kul blogg du har! ha det bäst i sommar! Kram kram från Mikaela :D

2008-06-30 @ 10:16:58
URL: http:// har ingen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0