Onsdag-en rolig dag!

Hej alla kissar ute i svergie!

Idag är de onsdag och konfrmstions läsningen! ska bli kul vi har ju svegies bästa pärst norr om smygehuk  och söder om treriksröset här i björklinge! :P haha jag lovar han äger han är skit rolig och inte så gammal heller!

Ja, jag vet jag skrev inte igår *fy på mig!* men jag hann inte jag tränar ju på tisdagar. Bugg så klar för er som inte vista de:P
De var kul vi tränade "svart och vitt" de betyder att man ger gärnet när dom sjunger och är lite lungnare när de bara är musik... De är gansa kul!


Va med min kommpis tessan i måndags oxå eller vi gick en promenad och prata om dom problem vi har med killar... Tänk hur svårt de kan va och säga "jäg älskar dig!" eller "du jag gillar dig!" De är såååå svårt men men så är de. Jobbit och vara olykligt kär är de med! (ingen nyhet jag vet men hallå!)


Ska försöka ta mig till norrsundet nästa fredag. Älskade lilla milla fyller ju 19 på onsdag. Så jag ska ge henne hennes födelsedags pressent då! Och få sannex att sjunga för henne :P haha hon kommer MÖRDA mig :P Men men smällar man får ta ibland! :P

Sitter och lyssnar på sannex (ovanligt? NÄ!) haha men asså dom är så jävla grymma!!!! Gå ut och dansa till dom.
Gå en bugg kurs de är inte så dyrt och gå ut och dansa till världens bästa band!!! Ni lär inte ångra er jag lovar!
Nä nu ska jag titta lite på teve innan konfarmastion läsningen. ska äta lite med. Lovar de kommer rapport i morgon eller ikväll!

Puss på er ni är bäst!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0