Torsdag-en trött dag!

Hejsanhoppsan!

Idag har jag varit såååå trött! kom typ försent till skolan i morse... hann precis innan läraren stängde dörren...
Men så är livet ibland!

Hade skit kul igår på konfan... Ojojoj! Att ord om bygg stenar kan va så avkoplande de viste jag inte!!!! Och vår kyrka är så fiiin med de har jag inte tänkt på asså inte som viksta kyrka men ändå...


Ska börja ha en visdom i varge blogg inläg iaf dom jag kommer ihåg :P

Dagens visdom är: Romanserna kommer och går, men kärleken till barnen den består!

De är så sant så!






Lever i en dröm värld.

Alla har vi drömmar som säkert kan slå in. Drömmer du om någon, som kanske kan bli din. Du känner säkert längtan att säja någonting. Men det kan va svårt att visa det ibland.

Jag lever i en dröm värld och där fins bara du och jag. Jag väntar på dej jag vet att du längtar och känner. Jag lever i en drömvärld som kanske kan bli värklighet. Om du bara kunde se mig någon gång.

Jag ser dej varje morgon, när du går förbi. Jag ser i dina blickar. Du känner likadant. Man måste hjälpa lyckan, att hjälpa vägen hem och våga säja orden som vi vill.

Jag lever i en dröm värld och där fins bara du och jag. Jag väntar på dej jag vet att du längtar och känner. Jag lever i en drömvärld som kanske kan bli värklighet. Om du bara kunde se mig någon gång.

Alla har vi drömmar som säkert kan slå in drömmer du om någon som kanske kan bli din.

Jag lever i en dröm värld och där fins bara du och jag. Jag väntar på dej jag vet att du längtar och känner. Jag lever i en drömvärld som kanske kan bli värklighet. Om du bara kunde se mig någon gång. Om du bara kunde se mig någon gång.



Passar in på mig! Tänk att de kan va så svårt och säga vad man tycker!

Nä nu ska stin läsa lite och sen sova!
Puss hej!
Och glöm inte Wiskas-om katten själv får välja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0