Malung 2008!!!!

Ja nuuuu är jag hemma igen. Kom hem igår men då orkade jag inte skriva här.
Veckan har varit helt fantasktisk!!!! Har ALDRIG i hela mitt liv fått så mycket possetiva komentarer om min fox någon gång! SJUUUUUKT kul! Hat växt flera dm den här veckan :D Tack alla goa foxkillar jag fick nöjet att dansa med!

Orkar inte gå in på detaljer medn kan ge lite info om vad som hände i Malung.
v. 28. Fredag: kl 15.00 rullade vi ifrån bjk mot falun där vi skulle stanna och fika. Började läsa lite i min bok påvägen men somnade gansa fort. (Sover alltid i bilen när vi ska åka långt.) Efter att vi hade fikad så fortsatte vi till rättvik där vi sov.
Lördag: Vi vaknade vid nio tiden kanske. vi gick upp och åt frukost sedan bar det iväg till hemköp där vi handlade mat till lunchen och lite annat smått och gott. Vi forsatte till malung och var där kanske vid 4 tiden. Då började vi resa tält och göra iordning. På kvällen gick vi ut och åt med några kompisar till familjen bla Åsa som var nomenerad till en guldklav. Hon var ganska så närvös och var skit rolig rent utsakt. Hon hade drukit ganska mycket. Vi hamnade hos några andra kompisar senare på kvällen och satt där och pratade tills kl 24.
Söndag: Har alldrig i hela mitt liv varit med om en lägere dag! Camilla skulle komma upp vid halv 5... Kommer inte riktigt ihåg vadd jag gjorde men på något sätt så lyckadesjag underhålla mig tills Camilla kom. Det utbröt en enormt kramkalas när vi sågs. ;) Vi åkte tillbaka till husvagnen och åt och gjorde oss iordning till dansen samtidigt som vi lyssnade på guldklave galan. Vi han höra att varken andreas eller chris i highlights fick något pris... Synd som feen för de är dom värda!
vi åkte in till dansen och dansade en massa till date och casanovas. Jag lyckades tom hamna med på film på svts hemsida. :D Kul kul... Vi fick reda på att Hans i sannex hade vunnit årets trummis! Grymt kul! Så då utbröt kramkalar nr 2 den dagen när vi fick se hans :D
På söndagen dansade jag nog veckans roligaste dans men en kille ifrån Linköping. De var ett Asrtid Lindgrens medly som date spelade. Så jävla kul låt att dansa till och så jävla kul kille att dansa med!!! Vill ha mera!
Måndag: vi vakade vid 10 och gick upp och åt frukost för att sedan bege oss till grönlandsparken där vi var mellan 12 till 17. sen bar det hemmåt för att välja kläder till kvällen, äta och göra sig fin. Highlights spelade på måndagen så jag var mäst nere på dansa 4. Och du snacka om att dom gav allt på scenen! där snackar vi scen glädje! Ni som inte var där missade något! Andreas var nerdränkt i svett för att han hade gätt allt uppe på scenen. Dom tjejersom inte redan har fallit för den mannens utsende gjorde de i malung tror mig! Han va grymt snygg när han var dränkt i svätt. De låter kanske inte så snyggt med de var de!!!! ;)
Var kvar och kramades lite med highlights innan vi gick hem och sov.
´Tisdag var som måndagen på dagen. På kvällen dansade jag och camilla 98% av kvällen tillsammans. De var Micke Ahlgrens och Chiquta som spelade. Finns inte så mycket att säga om dagen förutm att jag och Camilla spanade in ganska många killar bla trummisen i Chiquita. :P Vi blev helt förälskade i chiquita så nu har jag ett till mogenband jag tycker om :P
Ondag till fredag kommer jag inte ihåg så mycket ifrån, dvs de hände inte så mycket intresant..:P Förutom att jag och camilla stog kvar och pratade med Niceguz ett bra tag efter dansen. Kul dom är riktigt trevliga dom här pågarna från falkenberg synd att dom inte spelar i närheten så offta bara. jo ja just ja vi efterfestade med Micke och Emil i nova med på fredagen. Grymt kul! på fredagen dansade jag med en kille från uppsala som jag blev helt förälskad i. (Hans dans asså:P) och han värkade tycka om min dans med:P Måste dansa med han igen :D
på lördagen var de skratt och tår fest. Sannex spexade som 17 i grönlandsparken...:P på kvällen var jag mäst inne på bana två. Saknade dock lite av folket som jag hade umgåts med på bana 3 men jag överlevde. jag dansade inte så mycket för jag hade ont i huvudet...:( gick ner till bana 4 och dansade någon dans till nova men gick därifrån när jag upptäkte att jag kunde ordningen på låtarna och kören till låtrna utan till typ:P Sannex och claes lövgrens körde 45 mins extre nr typ. Bla så körde CL långdans. Sjukt kul att se typ 200 pers dansa till vi äro musikanter. När dom slutat spela gick jag och Camilla stora Kram rundan. Vi kom hem och somnade kanska fort. och jag min idiot trodde att jag kunde sova bort min huvudvärk. Kan säga att jag hade ett lagom roligt migrän anfal på söndagen...
Så min underbara vecka i malung slutade med ett migrän anfall. På vägen hem satt jag och sov mästa delen och drömde om min underbara vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0