Problem!

Ja jag har flera problem just nu!
På lördag ska jag åka på kräft skiva ska bli skit kul MEN älskade highlights spelar i österbybruk! När dom för en gångs skull är i närheten då är jag borta! Så typisk mitt liv asså! :P
På torsdag vill jag åka till hågelby och dansa till Jannez men jag har inte råd eftersom jag ska gå på stan med Agnes <3 och antagligen på bio med. Och jag ska även ha råd med en dans den 14. appropå de så så kommer vi till mitt tredje problem. Jag vet inte om jag ska åka på blender på grönan. (Betalar 70 kr i inträde plus bensing pengar) Eller om jag ska åka på mina pågar i sannex på hågelby? (120 i inträde plus bensing pengar) Jag skulle käna på att åka på blender. och eftersom jag var på sannex i lördags och ska på dom igen den 2 september tror jag de va så känns de som Blendet lockar lite mer eftersom jag inte dansade till dom i malung. Men samtidigt så är de ju Sannex vi pratar om! :P
jaja jag lär nog ongra mig ett antal gånger innan jag tillslut bestämmer mig för på vilken dans jag ska. :P
nä nu ska jag chatta lite på maffian... see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0