Jippie! Jag kom ihåg min blogg!

Fick höra att de hade varit underbart i går på yesterday! *snyft* Men jag får ju dansa ikväll! Och fan vd jag ska dansa ikväll!

Men innan det så ska Mormor och morfar komma<3 eller okej rune är inte min morfar men jag har ingen annan morfar än han eller känner han inte iaf... Han Lever men jag har alldrig träffat han. Funderar på att åka till hemet med moster och hälsa på han.

Imorgon blir de nova hela dagen!!!! Gud så kul de ka bli att praoa med dom!!! Kommer göra bort mig TOTALT men de bjuder jag på! Så alla som vill se/höra mig göra bort mig kan komma till skultuna i morgon!!! Kommer någ inte vara med så mye på scenen men men...


Har fått en ny förälskelse också i en dansare... Jag vet inte vad jag gillar bäst, han eller hans dans stil? *Chrisen förvirrad* Har iaf helt släppd C nu ska bara ha han som en extra bror vilket känns skit skönt! Jag kom på att jag träffar vissa orkestrar offtare än min bror... Vi kanske inte står varandra så nära direkt! Men jg älskar han ändå! Om någon rör han får dom med mig att göra! Bror<3

Nä skriver mer i kväll! Puss och Kram //Chrisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0