Oj jag har en blogg!

Ja jag kan värkligen inte blogga! Men ska försöka igen... undra hur lång tid jag klarar de den här gången?
Någon som vill slå vad?

jaja Nu är jag iaf 15!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D haha honey nu lär vi Ragga killar som fan!!! Eller jag iaf du har ju pojke nu du!  Fick en underbar födelsdag men underbara Sannex!!! C blev liiite fuler på efteerfesten eller iaf lite glad! Blandade lite drinkar som man inte skulle vilja dricka...


Tess har också pojke Känns som alla mina kompisar har pojke utom jag... är singel jag och jag vet inte om jag trivs med det men jag överlever någ =)

igår tittade jag på Galenskaparna hörde världens bästa skämt: Om en apa skalar en banan är inte de ett skal djur? ASG Milla så typistk oss eller?

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Honey

Du är min favorittjej! Det vet du

2008-02-23 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0