Torsdag

Ja idag är det torsdag. jag-skulle-vilja-slå-någon-riktigt-hårt-torsdag! Orkar inte gå in på detalier men förbannad är jag! Skle vilja låna ditt uttryck honey! Psykopaterna håller varandra om ryggen!

Söndagen gick bra! Kom till skultuna kl.15.00 cirkus. Då lyssnade jag lite på när Nova övade och sedan åt vi mat destående av pizza! Efter maten när alla var mätta och belåtna så gick vi och "instalerade" mig. Jag och Chathrine övade för att du finns några ggr sedan övade dom mer. halv fem ungefär så gick jag Cathrine och Malin (kompis till bandet som varit med på spelningen innan tror iaf att hon hette Malin) och fixade till oss! Tro mig de har alldrig tagit så lång tid för mig att sminka mig! Haha måste ju ha en massa grunder och så. plus att man måste ha ganska så mycket smink på sig när man står i en massa ljus. De tog nog längre tid än vad de skulle ha tagit om dom hade haft en spegel till! Eller hur Cathrine! Killarna kom efter ett tag in också. När vi tjejer nästan var klara (eller iaf jag och malin) Så kom Annicka och lilla underbar Elin! Fick en blomma av Elin. sååååå sött! Vi gick upp på scenen och spelade en dans sedan blev jag preseterad och fick ett varmt välkomnande!!! Kvällen gick ovanligt fort iaf efter paus! rätt som de var så var de sista dansen! =( Men vi spelade några extra nr. Efteråt så gick vi och böt om och sedan fick vi hamburgare. Sen så åkte jag mor och far hem jag skulle ju faktist upp i skolan dagen efter! tur att de bara var en 18.00 - 22.00 dans! Kom inte hem förens 00.30 så liiite trött var man i skolan i måndags men men sånt får man tåla!


har gått och blivit förkyld! inte kul! Men jag klarar mig!!! En förkylning har väl ingen dött av!


Nä nu sk ajag gå och fixa lite käk! Jag skriver när jag kommer ihåg de nästa gång!!!

Puss och kram// Chrisen


Kommentarer
Postat av: Honey

Hade velat se dig! Men är säker på att du var en stjärna som alltid =D

2008-02-28 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0