grönan

Ja grönan va så jävla kul!!!!! sånt drag de var på golvet! Flera st jag kände ja helt änkelt FANTASTISKT!!!!
Orkar inte gå in på mer detalier än att jag fick dansa med mathias igen! Var aldeles för länge sedan!

Idag har jag sovit och varit med Tess (ovanligt :p) vi har pratat. ätit, solat och i kväll så gick vi och badade med Henke och Tommy.
När jag kom hem och laddade min mobil så upptäkte jag att jag hade fått ett sms av Agnes hon skrev att J var grym på att dansa! Som om jag inte redan viste de lixom! :p
Det sms fick mig dock att börja tänka på han och då kom tårarna! FAN att de ska va så jobbigt att va olyckligt kär! Jag kommer bryta ihop snart och ingen har jag och prata med som är närmare än typ fem mil! :( Så om jag inte svarari min telefon imorgon så vet ni varför!

Nä nu ska jag gå och sova och tänka på J kanske gråta ut med har inte gjord det på ett tag:/
puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0