Ja vad ska man skriva?

Igår hos tandläkaren gick det bara bra... Fick tandstänling nere oxå så jag är lite öm... Men jag är van..:P
igår va jag med tess och henke... vi badade... de var faktisk riktigt skönt i vattnet! Vi var ensamma på hela badstranden. Skönt! Då kunde vi liksom flumma så mycket vi ville! :P Vid åtta gick dom hem och åt (jag med) Sen gick jag och tess till lekparken... vi sat och lyssnade på musik och flummade som vanligt:P Kul var det iaf!

Kom på en till sak som jag har bekymmer med. på lördag (tror de var de iaf) så spelar Blender i barva! Aaaahg! Vet inte vad jag ska göra asså! Med tanke på att jag har 400 och det går åt MINST 200 per dans så har jag bara råd med en... :( Vill åka på highlights för de var grymt länge sedan jag var på dom, Vill åka på sannex för att dom är så jälva bra, och vill åka på blender för att dom är BÄST! snälla någon hjälp mig! Tror jag tar och blir miljonär och klonar mig så jag kan åka på alla tre danserna! :D våre inte det smart? ;D Vist jag får dansa till alla dom här banden i malung men asså jag kommer ju dö om inte jag får dansa förs i malung!!!!

Nä nu ska jag gå och äta mat bestående av nudlar :D mums! 10 dagar kvar till malung :D:D:D:D:D:D
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Tess

Blender spelar i Barva på fredag.... är rätt så kluven på vad jag ska göra.. Vill helst på alla tre ställen, grönan, barva och skansen.. Men måste tyvärr räkna bort barva:/

2008-07-02 @ 14:41:24
URL: http://tesssthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0