Känner att min blogg börjar bli lite...

...Enformig! känns som jag bara skriver om att jag har varit med tess:P Men det finns igen roligare person i hela bjk än tess! Och hon är MIN bästa vän :D:D:D
Har då som sakt var varit med tess idag...:P Men jag har diskat och hjälpt pappa och mamma med att resa förtältet till husvagnen och övar på att sätta upp mitt och camillas tält idag...
Jag och tess tittade på film (mamma vid 16 eller något sånt hette den) SJUKT BRA sat och grät i slutet av filmen! Tjejen var 16 år och blev med barn. hennes mamma tog hand om barnet som sitt barn men tjejen (kommer inte ihåg va hon hette) ville ha barnet som sitt men hon var ju bara 16 så det kunde hon inte så hon abopterade bort sitt barn till en av sina lärare... hon hade öppen adoption. Jag och tess grät stört floder! Kanske inte så bra förklarat men den va bra iaf!

nu ikväll så fick jag äntligen prata med Agnes igen :D Fan va jag har saknat dig bruden! Har så mycker jag måste prata med dig om! tror att våra munna kommer gå i ett när vi ses nu i veckan...:P

En vecka kvar tills danserna börjar i malung! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

Nä nu ska jag kolla upp om jag kan hitta någon adress till e.m.d. Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0