Lördag

Blev aldrig något gråtande igår. Mina tårar är slut...
Idag var jag inte med tess. Hon är i stugan. :( Har haft sjukt tråkigt idag, har läst typ hela dagen.

Har bestämt mig idag att jag ska till öland nästa år! Måste ju för 17! Värkar va så jävla kul där nere! Ska bara kolla upp hur och vem jag kan åka ner med... har ju typ ett år på mig så det ska nog gå:P 

En vecka kvar tills vi åker till malung nu! Jippie! Läääängtar som fan asså! en vecka kvart tills de smäller Camilla! Fy fan va vi ska ha kul du och jag!!!! :D:D:D:D Jag ska göra reklam för dansmaffian med. Så om ni ser en blond förvirad tjej med en tröja där de står Dandmaffian på så kan de nog vara jag:P Kommer nog få lite skäll eftersom vi ska vara med en massa dansbandsdaxare:P men jag är en dansmaffian och det kan ingen ändra på!

Apropå att längta så längtar jag så extremt mycket efter Agnes! 38 dagar sedan vi sågs bruden! faaaaan va tiden går!känns som en evighetsedan vi sågs! men nu så jävlar måste vi ses den här veckan innan jag åker till malung!
Nä nu kan jag inte komma på något mer att skriva. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Själv ska man oxå till malung iår på dansbandsveckan...

2008-07-05 @ 18:08:48
URL: http://cecilia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0