Måndag och tisdag

igår va jag med tess. Vi kollade på mean girls. Sjukt bra film asså!
har fått en ny kärlek... till en låt asså :P
Den hetet Everything That I Am Ur musikalen ich Tarzan, Du jane. Sjuuuukt bra! Och killen som sjunger kan sjunga om jag säger så. http://www.youtube.com/watch?v=Aa30Mbb9aq0 = länk till låten på youtube.

Idag har min bror varit här så jag har busat med dom och så...Har även bestämt att jag ska vara med Ronja på torsdag. Kul kul! Men vet ni? På torsdag vill jag åka till hågelby och dansa till shake:P haha har inte råd jag vet! Vill ha mina pengar uppe i malung. 3 dagar kvar tills vi åker upp nu! *jippie*
Har även fallit in i min gamla vana med att platta håret... Kanske inte så bra men jag hade tråkigt igår så jag ställde mig och plattade de... Triv så mycket bättre med platt hår... Funderar på att köra platt hår någon dag i malung... Lätt och kamma och lätt och göra någon form av frisyr av de med. Men vi får väl se. Plattången följer iaf med upp.
Nä nu ska jag va inne på maffian ett tag... är ju så sjuk kul där nu när alla är tillbaka från öland!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0