Sveket

Jag bara måste skriva av mig.

Det här är en ganska lång historia men jag kan inte ha den för mig själv längre! Jag träffade en kille på en dans för ca 4 månader sedan. Jag la märke till han direkt. Han såg ganska bra ut om jag säger så. Vi började flörta ganska mycket med varandra... Han gick och bjöd upp en kompis till mig och efter att han dansat med henne bjöd han upp mig. Jag blev helt SOLD på han. Han var grym på att dansa och var grymt trevlig! De här var på slutet av kvällen näst sista dansen tror jag. iaf så när kvällen var slut så stod vi och pratade och vi böt namn här på maffian med varandra. Jag svävade på rosa moln av lycka. Han var för bra för att vara sann!

När jag kom hem loggade jag in på maffian och letade reda på han. vi pratade lite här och efter ett tag böt vi msn. Vi pratade varje dag typ Om allt och ingenting. Jag måste nog medge att vi flörtade ganska mycket. Efter ett tag började vi prata om att han skulle ta sig uppåt för att dansa så att vi kunde få dansa igen. Eller om jag skulle åka ner till han. Jag blev erbjuden att sova hos han... Jag svarade att det kanske jag kunde. Han skrev en flirtande smilis och frågade om vi verkligen ville de... Är det jag som är dum eller kan man tolka det på fler än ett sätt?

En annan sak han skrev till mig var att han undrade om jag var singel. Jag svarade att jag var det och hade varit det ganska så länge. På det svarade han att jasså då kanske man har en chans på dig då? Det går inte att beskriva känslan jag fick när han skrev det! Han va intresserad av mig! Mitt hjärta slog några extra slag medans vi fortsatte att chatta.

Ungefär en till två dagar senare fick jag reda på att killen ifråga inte var singel. har var upptagen och hade varit det länge. Men jag min dumbom tänkte inte så mycket på det... Han var ju intresserad av mig!  

Jag tycker att efter allt jag varit med om med killar som bara lekt med mig så borde jag ju ha blivit eftertänksam mot han med jag var så j*vla kär i han så jag tänkte inte på det.

Vi fortsatte att prata via msn. Vi pratade om allt möjligt och jag tyckte fortfarande om han men eftersom han börjat ha bilder på sin tjej som visnings bild på msn och skriva hur mycket han älskade henne så slutade jag hoppas. Jag trodde jag kommit över han. Men ike sa nicke. Jag fick ett sms av en kompis som var på dans där han var. Det stod "Du ***** är ju grym på att dansa!" jag började gråta när jag fick det smset. Är man inte olyckligt kär då? Jag längtade så ortoligt mycket efter han och jag sket fullständigt i att han hade tjej. jag måste få träffa han!!!! Men jag fick en chock när han och hans tjej flyttat ihop. Jag kunde inte få ut han ur mina tankar! jag tänkte på han dag som natt. Men helt plötsligt så var det inte tal om att få sova hos han utan nu skulle vi kunna åka dit föra någon dans om jag och min kompis skulle ner och dansa och ta en öl före. Det var som att vända på en hand. Jag saknar den killen jag träffade på dansen. Jag vet att han finns någon stans. Men ska jag orka vänta? Mitt förtroende för killar har sjunkig så fruktansvärt mycket. Jag vet inte om jag kan lita på någon. Jag Älskar dig och om du inte känner igen dig i denna text så är du ruggit dum! Jag vet att du är upptagen och jag vill inte förstöra något men jag vill att du ska vet hur jag känner och att du har sårat mig...

//Chrisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0