Tandläkaren idag :(

Hej hopp!
Idag ska jag till tandläkaren och sedan ner på stan... Ska kolla efter nya kläder till malung! :P (jag har ju så lite kläder menar jag :P) Nä men jag ska kolla på byxor. har inte så många par upptäkte jag igår när jag städade min gaderob *Chrisen duktig* Annars så ska jag nog inte göra så mycket. Imorgon funderar jag på och dra med tess to the playgrund... Vi har så jälva kul när vi är där...:P
På trosdag ska jag junga med nova på grönan. Ska bli sköj! Få busa med Micke och Emil igen. Dom är så otroligt roliga! Det går inte att inte tycka om dom! oj nu lät de som jag tycker alla andra i bandet är skit tråkiga... Vilket dom inte är! Men Micke och Emil har de där lila extra :P
Jag upptäkte idag att Sannex spelar på skansen på lördag! jag funderar på att åka dit faktist! Fast då kan jag ju inte åka på Highlights på tisdag... Svår de här asså! jag har inte dansat till highlights sen i mars tror jag de var. Lääääääääääänge sedan! Sannex dansade jag till i maj men de är ju liksom Sannex vi pratar om... Får se om jag hittar någon sjus iofs till skultuna på tisdag har jag nog sjus, om matz vill åka dvs. Får kolla upp de där.
Man kaske tom ska stika i båda danserna och spara pengarna te Malung! Bra idé Christine men du kommer alldrig kunna hålla dig ifrån dansgolvet i två veckor :P Nu kom jag på en till sak. På lördag är nog de flästa bra dansarna kvar å öland... på tisdag är dom kanske hemma. men panka... Herregud va svårt det är att bestämma sig! Kan ingen säga till mig på vilken dans jag ska gå på? De är ju mina två favvo band det står mellan lixom...
jaja de löser sig nog ska ni se...
nä nu ska jag tömma min telefon på bilder.... de behövs kan jag säga! har inte gjort det på ett år!!!! Jisus!
Puss och kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0