Att man kan behandla sitt barn så....

Ja fy fan asså! Var hos min kommpis idag. Och så mycket som hon gör hemma gör ingen annan 16 åring i hela svergie!!!! Hon tvättar, städar och diskar. Hennes föäldrar gör typ ingenting! Och så skäller dom på henne för att hon inte har städat medans dom har varit borta.... De är dom som gör sa att det blir stökigt! Kan tilllägga att denna tjej inte är svag precis men idag så började hon nästan gråta när hennes föäldrar kom hem och började klaga på henne! Jag lider med mig gumman!!!!!! Jag har varit påväg att gå till kyrkan här i bjk och tala om för dom hur hon har det men inte vågat... tänk om det bara blir värre om dom får reda på att hon berättar för mig... Jag är rädd som fan! Jag vet inte vad jag ska göra! Jag vill inte att hon ska må dåligt! men jag vill inte heller att jag ska bli inblanat i något! Jag kan ju lixom råka illa ut jag med! Har ALDRIG i hela mitt liv varit så förvirrad! Jag vill värkligen hjälpa dig! Säg om det är något jag kan göra! Du är ALLTID välkommen hem till mig! Du har en madrass här som de står ditt nam på! Och du kan ringa mitt i natten om du vill! Jag stöttar dig till 120 % Jag älskar dig gumman <3
(Vill inte skriva ut några namn eftersom hon kan åka illa ut)

Fick reda på idag att Ronja <3 brytit armen! :( Stakare!
//En förvirrad och ledsen Chrisen

Kommentarer
Postat av: Mikaela W

hej igen! Stackars den där tjejen! Låter som värsta morderna Askungen ju! Har Ronja brutit armen? Vad hemskt!! skulle du kunna ge mig hennes msn e du snäll? inte för attjag inte vill fråga henne själv å så men nu är det ju somamarlov och jag glömde fråga henne det innan skolavskutningen.

Vi hörs, okej? kram från Mikaela

2008-06-30 @ 10:46:04
URL: http:// har ingen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0