hågelby

ja i går var det dans i hågelby. Saknade så klart Mathias... När jag för än gångs skull är i sthlm så kan inte han åka och dansa... jaja hade ju mina andra favvofoxare där... J från klubben, R, C och N han dock inte med att dansa med J eller N... Får ta det en annan gång! Fick träffa tess igen så kul så har saknat den tjenen hur mycket som häklst! nio månader sedna vi såsg senast! Är ju för fan helt sjukt!!!! Blender som spelade var på topp som vanligt...:D Älskar dom<3 är helt såld på dom! Dom har en sån spelglädje och energi på scenen! det är så kul att dansa till ett band som ger gärnet! Vill tacka Matz mf. som gjorde min kväll så lyckad! Tack! 
Idag skulle jag köpa en ny maskara. Tog en och allt var frid och fröjd tills jag kom hem och upptäkte att maskaran inte var med hem... Vart ett himmla plockande i kassar (vi hade storhandlat) och väskor men den fanns inte. Så min mamma och pappa som skulle till v.ås och dansa skulle springa in på maxi och kolla om den hade legat kvar på bandet. Vilket den inte hade. alltså måste kunden efter oss ha tagit den. :@ Har nämligen betalat för den. Jaja det var väl bara och köpa en ny. Pappa går in och hämtar en. Han gick och betalade efter en kvart så upptäker dom att den är BLÅ!!!!! aaaaaa jag tänker inte använda en BLÅ maskara... tror jag kommer gå under! är det något smink jag inte kan gå utanför dörren utan så är det maskara och min gammla är slut... Lyckat Christine Lyckat!!!! Ska försöka ta mig in i morgon och kolla om jag kan byta den blåa till en svart.... annars får jag väl köpa en ny.... Igen...
//Chrisen

Kommentarer
Postat av: tess

Det var riktigt kul att få träffa dig med ska du veta:) får inte gå så långt mellan ggr nu tycker jag!

Kramar på dig tjejen:)

2008-06-28 @ 02:22:06
URL: http://tesssthlm.blogg.se/
Postat av: Mikaela W, i din kompis

haha, vad kul! hoppas det går bättre när det e dax för en ny mascara tjejen! din blogge jättekul, jag skrattar hela tiden, men du vet ju hur jag är! glad sommar å ha det så bra!! XD

2008-06-30 @ 10:21:33
URL: http:// har ingen!
Postat av: Annicka

Jobbigt med färerna på mascara ;)

Men det var kul att du hade kul i Hågelby :)

Kram

2008-07-01 @ 09:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0