Jobba ikväll....

japp ikväll ska jag jobba i österbybruk. Med nova asså. Ska bli kul och träffa dom igen! och kanske tom få dansa lite! ;)
Hoppas du kommer ikväll Matz! Och Emil, jag varnar dig jag kommer hämnas ikväll... På vad vet du själv :P Säger bara att du kanske inte ska stå för nära mig ;P

Idag har det inte hänt så mycket... har letat efter min maskara... Den finns inte :( *Chrisen ledsen i ögat*  jaja får åka in och byta den blåa...:P gaaaas vilket problem för en maskara:P Har även målat mina naglar röda kvällen till ära. Ska ha en röd klänning och ev svarta högklackade skor... om jag årkar ha dom hela kvällen... gjör ganska ont att stå upp i fyra timmar med högklackat....:P men men vill man vara fin så får man lida pin...:P
Nä nu ska jag fixa det sista innan jag åker iväg mot österbybruk. Ni får raport i morgon! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0