lördag

Ja nu sk jag försöka att blogga igen då. hag fxat en bakrund på datorn där det står "kom ihåg din blogg" så jag ska försöka att skriva iaf en gån i veckan!
Det är midsommar om någon har missat de. Min midsommar har varit lung. Har inte gjort något. Skönt! har varit barn vakt åt min brors barn. Jag kan säga så här att jag inte tycker om dom så där jätte mycket efter den här veckan... Emilia är 9 år så hon lyssnar och hjälper till ganska mycket men Rasmus! Fy vad den ungen inte lyssnar! det är som att prata med en stol som sitter och sjunger... men men ungen är ju 5 år och i trots åldern så vad ska man räkna med...

Ska ut och dansa i dag i lövstabruk! Micke Ahlgrens är de som spelar. Kul kul! ska få kramas med jörgen igen! Det finns ingen mysigare kille än Jörgen asså! Och han luktar hur gott som hälst!!!! me lööööv! Han har samma parfym som en vis person som jag tycker väldigt mycket om!
Är förövrigt nyförälskad! Har kopierat ur min blogg på maffian

"Finns det något härligare än att vara nyförälskad?


Jag tror inte det!


Jag pratade med Camilla i onsdags och ho bara skrattade åt mig och sa: "du är lite kär du Christine." och ja jag är kär. Jag skulle kunna göra vad som hälst för att få träffa dig. Eller att få dig. Men man kan inte tvinga någon, och kärleken är blind... Men jag deppar inte för att jag inte kan få Dig, utan jag glädjs för att jag har fått träffa dig! Och att du har velat prata med mig. Tack! Och tack Cathrine för att du fixade en dans åt mig med Han. :) Den dansen ändrade allt! Jag har alldrig mått så bra som jag gör nu och har gjort sedan jag träffade dig! På något sätt så är Du de som jag tänker på om jag mår dåligt och då blir allt bra igen. Tack så mycket! Du är UNDERBAR! "
nä nu orkar jag inte skviva mer... puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0