Österbybruk

Ja vad ska man säga... Har haft roligare på en speling om jag säger så.... vi körde 45 min pass... dom första 3 passen var det MAX 7 par på golvet... den sista timmen så kom byns alla ungdommar dit... Fulla som 17. Densutomvar det två tjejer som va uppe på scenen när vi hade paus och tog mitt läppstift som jag hadde liggandes på scenen! Så jälva falsk! Kom igen de borde väl vem som hälst räkna ut att man inte går upp på en scen och tar något som ligger där... Okej läppstiftet kostade kanske 25 kr men ändå... det var nytt för kvällen :( Riktigt tråkigt var de!!!!
Förutom att de var lite folk och att mitt läppstift försvan så var den en riktigt rolig kväll... Vi på scenen hade iaf kul:P haha jag säger bara Emil, Krister och Micke! :P gud va vi busade! :P
"Ja jag kan se skilnad på Christine och Black jack"
"är du säker på det?"
"ja dom är flera..."
ASG! Fy va ni är roliga alla i nova! kommer sakna er mycket när min prao är slut... :( Jag lovar att alltid minnas er och den roligaste perioden i mitt liv!!!! <3
Ska vara med på torsdag på grönan, det är antagligen den sista spelingen jag är med på! Hoppas värkligen att folket kommer och lyssnar på mig då!
Nä nu ska jag sova är sjukt trött... vaknade kvart över åtta och mådde sjukt illa.... Trodde jag var magsjuk... Men de var jag som tur inte :)
Puss hej! //Chrisen

Kommentarer
Postat av: Annicka

Känns betryggande att dom kan se skillnad på dig och Black Jack... Annars hade jag blivit orolig för dem :D

Men ja ja... alla dagar på jobbet kan ju inte vara lika rolig... och det är ju ändå häftig att du har fått prao så här!! :)

2008-07-01 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0