Varför just dans tjejer?

Ja jag och min kompis sat och diskuterade varför man skulle ha dans tjejer som flickvänner.... Kan ju säga så ycket som att det var Tessan och jag som diskuterade så om ni har känsliga ögon/ögon ska ni nog inte läsa vidare :P


Dom kan hålla takten bra... (i sägen)
Dom kan dansa... (även Lap dance)
Dom kan röra på sig på ett sensuelt sätt...(iaf tävlings dansare)

Sen vågrar jag inte skriva ut rästen av de vi kom på :P Vill ni veta rästen så skriv till mig på min msn...

Har så sjukt tråkigt! Alla på Maffian är ju på öland och dansar typ. iaf alla roliga, (Tess ta inte illa upp;P) Tessan jobbar, Henke jobbar, Milla jobbar har fan ingen anin om vad jag ska göra.... :'(
Men imorgon blir det iaf stan för hela slanten! ska in till tandläkaren först sen ska jag göra stan osäker!
Kul kul! inte för att jag har råd att göra något eller köpa något men ändå!

Vet ni det är bara två veckor kvar till malung :D:D:D:D:D:D Jag och Milla ska tälta tillsammans... haha kommer inte bli en lung stund på hela veckan! Jag säger bara att vi kommer dansa & ragga. Se upp Malung för vecka 29 kommer upplands galnaste brudar upp till er! :D Ev så ska J komma upp med! Hoppas värkligen han gör det! Saknar han så det gör ont asså! Måste prata med han oxå... Men de löser sig nog! :D Micke ska upp med *suck*  Skulle behöva madde med mig så vi kan börja på de vi ska göra på dbd festen ;D haha ingen kille går säker när vi är i närheten! We are the devils in the sky! Eller hur? ;)
Nä man kanske skulle ringa till typ ronja och kolla hur hon mår och vad hon ska göra idag....
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0