Nuuuu ni!

Nu ska jag försöka få igång min blogg igen. Undra om jag kommer lyckas. Vad tror ni? :P
Skulle ha börjat skolan igen igår men jag är sjuk så jag kommer inte gå förs på måndag. Större delen av veckan har spenderas vid dator på Frida.se. <3 Och en massa prat på Msn med en massa folk. idag har jag även gjort om lite bilder på mina underbara pojkar och mig. (Jonas Brothers) Okej jag vill passa på och säga att inte jag är ett sådant fan som skriver att jag ska gifta mig med dom eller att jag redan är de. Inte något ont om er som gör det. Det är upp till er om ni vill leva i en drömmvärld (vilken kan vara rätt så bra ändå) eller inte. Jag blev mäst nöjd med bilden av mig och Nick. kan lägga ut den här lite lägre ner.
låten som har gått varm här idag är "Love story" av Taylor Swift. Den är såååå sjukt bra. Någon som håller med mig?
Jag måste verkligen träna snart. Jag har inte tränat ordentligt efter jul... Känner att jag måste ta ett riktigt pass snart. Någon som vill hänga med?

Något som jag stör mig OOOOOTTTTRRROOOOOOOOLIGT mycket på är Musikpalenen. Jag gjorde de där testet idag och när jag hade gjort 96% så loggas jag ut och när jag loggar in igen så står de att dom inte har någon tävling just nu! :@ så här har de gjort ett flertal tillfällen och jag blir så sur på de. Någon som har samma problem som jag?

Känner att jag ställer rätt så många frågor just nu, men de får ni leva med:P
Nä om man skulle försöka fy lite gjort här hemma. Man kanske skulle ta och städa sitt rum för en gångs skull...:P
Puss och kram på er! //Chrisen



Jag och Nick Jonas. Vad Tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0